Alla inlägg under juni 2007

Av Spindel Pappan - 28 juni 2007 13:14

det verkar som om någon har anlagt en brand på ett gym i stockholm, halva söder är avstängt och människor är skadade...jösses...har en kompis som jobbar typ 2 kvarter därifrån


återkommer när jag vet mer.


P..

Av Spindel Pappan - 28 juni 2007 12:26

Som jag trodde så blev det stressigare ju längre dagen gick...så lunchen idag bestod bara av ett glas mineralvatten och en köttbullssmörgås, handlade på konsum! Det ni! och självklart åts denna gourmetmåltid på ett passande ställe, arbetandes vid datorn


Kram

P

Mat
Av Spindel Pappan - 28 juni 2007 11:17

för nu har hon och småtting vaknat, lilltjejen ha själv suttit vid sin dator och spealt sims och mamma och småtting har legat och gosat i sängen...hmmm...man kanske skulle bli morsa i stället...


P

Av Spindel Pappan - 28 juni 2007 10:26

eller är jag som är konstig kanske, jag har två kompisar, eller vad man nu skall kalla dem. Jag har försökt att lyckas träffa dem vid olika tillfällen, bjuda på middag, träffas via lunch, ringa osv osv...och alltid bokar de upp sig och pratar om hur kul det skall bli att ses, och i sissta sekunden drar de sig ur. Den ena skyller alltid på sjukdom och den andra på sin flickvän...


börjar tro att det är jag som är hemsk?


P

Av Spindel Pappan - 28 juni 2007 09:59

Hej


Nu här på morgonen sitter jag här och väntar på ett möte som aldrig tycks starta på grund av att folk är lite sena till jobbet...mummel mummel...nåja, jag skall vara snäll mot dem när de kommer. det är mest avslutningssamtal och överlämning inför semestern...


Själv är jag inte så trött och betydligt piggare idag än igår så jag skall försöka att inte vara så negativ som jag var i många av mina inlägg igår...


Nåja, vad händer idag? ja, jag skall jobba häcken av mig, men det gör jag ju varje dag, sen skall jag hem och försöka städa färdigt huset och sedan blir det väl lite mat och annat sådant som skall fixas varje dag, Detta ser alltså ut att bli en ganska ordinär dag i mitt liv... men sådana dagar har en tendens att bli de mest ovanliga, men jag är redo, bring em on!


Ta hand om er där ute


Kram

P

Av Spindel Pappan - 27 juni 2007 23:07

Förbannat, jag som trodde det bara kunde vara lugn och trevlig kväll hela tiden, men tydligen så är det en omöjlighet...nåja, så jag borde försöka sova lite


Ta hand om er där ute, vi hörs imorgon


kram på er, hur länge ni vill :-)


P

Av Spindel Pappan - 27 juni 2007 22:57

Jo, min spontanshopping för mat som jag kunde laga blev så här.


En fläskfile, skuren i medaljonger.

En creme fraiche, franska örter,

En halv förpackning tomatsås

En fyra portionsförpackning med potatisbollar!


Samtdigt som potatisen är i långpanna i ugnen, stek fläskfilen, ha sedan i creme fraichen, och tomatsåsen, låt puttra och salta och peppra... ta ut potatisen och servera direkt!


Kram

P

Mat
Av Spindel Pappan - 27 juni 2007 22:54

Nu sover hela huset förutom jag...egentligen borde jag väl gå upp och väcka tjejen lite så hon kan få klä av sig och så nu när hon skall sova, men jag tycker det är så skönt att sitta här alldeles för mig själv och inte ha en massa måsten hela tiden, jag vet att detta kanske inte går riktigt stick i stäv med vad jag egentligen står för men ibland så måste man faktiskt bara få vara ifred. En del har svårt att förstå det, det där med att bara få vara en stund i ensamhet...att lugna ner sig och faktiskt få samla sig, en del måste ha folk runomkring sig hela tiden annars går det inte, jag är nog tvärt om...trivs bra när jag faktiskt får ta det lite lugnt, och bara skriva lite här och spela lite gitarr eller något, fast det vågar jag ju inte för då väcker jag ju huset....nåja,


Kram

P

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards