Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Spindel Pappan - 9 juni 2007 23:49

...kvällen blev rätt abrupt avslutad...berättar mer imorgon


kram på er


P

Av Spindel Pappan - 9 juni 2007 21:09

tänkte bara ge er receptet på dagens pastarätt jag lagade. Sommrigt och gott


4 pers

300 g pasta

1 pkt spenat

150 g mjukost

3 msk rostade pinjenötter


Dressing

2 paprikor

1 klyfta vitlök

1 msk balsamvinäger

2 msk vatten

salt och peppar


först, skiva paprika, och vitlök, ha ner allt i dressingen i en mixer och kör till god dressing.


Koka pasta, samtdigt som du rostar pinjenötter.


blanda pastan, spenaten, mjukost i en pastaskål, servera med nötter och dressingen


Mums!


P

Av Spindel Pappan - 9 juni 2007 21:02

Hej..


nu har jag varit snäll tror jag, barnen har alla lite olika aktiviteter som jag tror att de gillar. Lillkillen ligger i badkarer och dyker från sida till sida. Lilltjejen sitter och tittar på amerikanska ha ha ha serier, och småtting och tjejen ligger upp i sängen och myser!


Vi har varit ute på en trevlig vagnpromenad med småtting. Han sov så gott ivagnen. skönt att se att allt börjar fungera nu och att han börjar bli mer lik sina andra syskon nu. Det har ju varit lite si och så där med det, men jag tror nog att man mest är orolig för sina barn hela tiden, men det blir så lätt att man glömmer det. Jag menar, nu var vi orolig för att småtting vilade för mycket och var för "snäll" och var lite gul och inte åt tillräckligt. Det är ju bara att vända på vilken av de variablerna som helst. Hade han t ex ätit för mycket, jo då hade vi oroat oss för det.  Sovit alldeles för lite, ja ni hänger med... så i slutet av dan så är summeringen att vi är nog alla lite oroliga för våra barn, speceillt när de är så små.... de är ju så värnlösa och man vet inte hur väl man vill dem...


Jag och tjejen skall försöka titta på en film ikväll när barnen har lagt sig.... undrar om det går, och vi får vara ensamma? Skeptisk är jag...


Nåja, vi hörs lite senare


Kramar och sånt

P

Av Spindel Pappan - 9 juni 2007 16:38

...förbannelse, han kissade på mig. Om han gör om det när han är 16 så kanske jag blir arg :-) nu var det ju nästan roligt, när han siktade med sin sak och kissade på mig...


Kram

P

Av Spindel Pappan - 9 juni 2007 14:31

ARGh, har börjat med strulet om att söka om föräldrapengar, intyg som skall skickas, F-kassan internettjänst som är stängd just idag för tekniskt underhåll..yadayada....lagen om alltings jävligthet!


/P

Av Spindel Pappan - 9 juni 2007 14:18

Hej och godmorgon!

Har varit ute hela förmiddagen med barnen och kört fotboll, och andra svettiga lekar så nu är jag rätt slö efter att ha varit inne och ätit lite lunch med barna och tjejen!


Det känns alla fall lite bättre, med småtting och så. Han har blivit lite mer regelbunden och låter lite mer. Han är också lite mer vaken så jag tror nog att det skall lösa sig.


Idag är det stockholm maraton, hade velat springa! Men har inte haft tid för förberedelse...


Lycka till ni som springer och ha en bra dag ni andra


Kram


P

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards