Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Spindel Pappan - 5 juni 2007 20:55

Han är här! småtting har kommit till världen. Välkommen lilla härliga kille, med den klena rösten. Förlossningen gick jättebra, skriver mer om den när jag kommer hem imorgon. Men det var en ganska otrolig upplevelse, tjejen använde ingen bedövning och nu är han här 3725 g och 51 cm lång. född i vecka 38+3


Kramar

P

Av Spindel Pappan - 5 juni 2007 16:45

NU är det värkar! skriver sen!

Av Spindel Pappan - 5 juni 2007 12:55

Här händer det ingenting. Förmodligen får de sätta ett dropp senare. så att de kan påskynda det hela. Tjejen ligger och och går runt och ingenting händer mer än att det rinner en massa vätska ut...


Tjejens mamma är här, så jag kan inte göra så mycket...får mest hoppas att värkarna går igång snart. känner mig som lite passiv, men tjejen säger att jag inte är det...fast jag tror lätt att man känner det så.


Är bra sugen på att träffa småtting.


Kram

P

Av Spindel Pappan - 5 juni 2007 11:45

Japp, så har vattnet gått, de har använt en virknål för att dra sönder hinnan. Det lät ONT. nåja, förhoppningsvis går värkarna igång av sig själva nu...

Av Spindel Pappan - 5 juni 2007 11:05

Jaha så sitter man här, tjejen är på toaletten, Det har inte hänt något speciellt, mer än att barnmorskan har varit här och klämt på magen, och sagt att läkarn skall komma snart och förklara vilket sätt tjejen skall bli igångsatt på.

/P

Av Spindel Pappan - 5 juni 2007 10:05

Nu sitter vi i taxin till förlossningen, jag fick inte ta bilen.Tjejen lyssnar på musik och är inte så kontaktbar. Nåja, detta är alla fall första försöket att skriva via epost, Vi hörs lite senare,

Kram

P

Av Spindel Pappan - 5 juni 2007 08:43

...tjejen skall sättas igång kl 10.


Nu till vad som händer om hon får planera...jag har ju inte fått lägga mig i hennes väska man skall ha med sig... vem tror ni packar väskan nu? jo, en stressad tjej...*ler*


Kramar på er. Rapporter kommer!


P

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards