Direktlänk till inlägg 12 september 2007

En svettig med bra dag.

Av Spindel Pappan - 12 september 2007 23:09

Ja, då var även den här dagen till ända...har jobbat som ett djur idag 14 timmar i sträck blev det om man räknar båda jobben och tar bort den 20 minuters långa promenaden iregnet som jag tog. Visst var jag duktig som inte tog bilen? Jag behöver ju gå ner i vikt och tom när det nu regnade så knallade jag... :-)


annars så var det trevligt att få pratat med lite nya människor och få lite nya utmaningar som livet har gett mig... Lektionerna och jobbet går framåt, ögonen känns bättre, tjejen är i någorlunda balans och ungarna är härliga som vanligt.


Hoppas att även ni där ute har det bra!


P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Spindel Pappan - 5 oktober 2007 09:25

Usch, vad jobbigt allt skall vara då...   Tjejen är i djup höstdepression, barna har problem på skola och med humöret, lillkillen går inte riktigt upp i vikt som han skall. folk är småsura på jobbet...vad i hela fridens namn är det som händer runt om...

Av Spindel Pappan - 29 september 2007 09:36

och fest, och allt annat som hör till, återkommer med utförlig rapport!   kram P ...

Av Spindel Pappan - 26 september 2007 09:02

Idag så har jag småtting på jobbet, just nu sover han i sin vagn men han vaknar nog och då blir det väl lite mer livat här....jag hoppas att han gör det så jag får gå runt lite och skryta med vilken fin liten kille jag har... :-) fast om han nu välje...

Av Spindel Pappan - 24 september 2007 23:03

Jag har inte hittat något barn som inte gillar en äkta smaskig krabbelur   2 ägg 1½ dl strösocker 4½ dl vetemjöl 1½ dl mjölk 2 tsk bakpulver 1 tsk vaniljsocker   Vispa ihop ägg och socker och rör sedan ner övriga ingredienser. Värm en stekpanna och s...

Av Spindel Pappan - 24 september 2007 22:59

Hej   Ja så har man varit iväg på en kortare konferens och då också fått en massa tid att fundera lite grann...   Intressant att jag fick en kommentar att jag skulle vara en manlig motsvarighet till Lysistrate... Sexstrejk är det nog faktiskt inte fr...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards