Alla inlägg den 14 september 2007

Av Spindel Pappan - 14 september 2007 14:57

nu närmar sig klockan tre och då skall jobbet ha sitt obligastoriksa fredagsmöte som går ut på att alla skall applådera alla för små "prestationer" som egentligen inte betyder något alls men men...det kommer nog bli fint...tror jag...


nåja mina vänner


kram på er


P

Av Spindel Pappan - 14 september 2007 09:39

Hej


Så var det freag och man sitter på jobbet och funderar över dagen och allt.


Det var mycket att göra igår och det var därför jag inte skrev så mycket då heller. Först var det panik på jobbet, sedan var jag och spelade med en basist och slutligen åkte jag ut och repade med bandet innan jag åkte hem och fixade lite tvätt och mat till idag, jag kom i säng strax efter 03 och sedan upp vid 6 för att fixa innan familjen startade upp...jösses det är ltie tufft men skönt att veta " att man lever"


Annars idag skall jag försöka fixa färdigt en massa inför helgen och sedan blir det helg med allt ifrån sådana spännande saker som fönstertvätt till fotboll med lillkillen!


Hoppas att solen skiner på er


P

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards