Alla inlägg under juli 2007

Av Spindel Pappan - 23 juli 2007 23:01

orkar inte riktigt skriva om det nu...


återkommer

P

Av Spindel Pappan - 19 juli 2007 22:37

...Hoppas det inte regnar på lördag, när vi skall ha grillfest, för vad i hela friden gör man då. Jag har inte plats inne för 23 vuxna och 13 barn... några ideer?


P

Av Spindel Pappan - 19 juli 2007 22:37

...att tacka för alla er som kommenterar mina inlägg... Det betyder mycket skall ni veta.


Hoppas att sommarn kommer till er!


P

Av Spindel Pappan - 19 juli 2007 22:35

Dagen har varit tuff, många resor, och annat och långa promenader och dyra utlägg...


men det roligaste på det här alltet var nog att tjejen faktiskt sprang på sin gamla bästis från skolan mitt i ett av stockholms större centrum. De hade inte setts på 7 år och kunde stå och prata lite nu. Det kändes skönt. Hoppas att det kan vara en vänskapskontakt som kan hålla för tjejen, hon behöver det


god natt

P

Av Spindel Pappan - 18 juli 2007 12:51

Idag skall jag äta god köttfärssås! mums!


Det som är mindre positivt är att jag vet att jag inte skall äta den egentligen för då blir jag väl för tjock eller något. sådant är lite jobbigt att tänka på men man kanske inte skall tänka så mycket eller? jag menar så länge man håller sig till normala portioner och sedan tränar/håller igång mer än vanligt så att man bränner mer så borde allt jämna ut sig i längden eller? jag vet inte...


Nåja, vi hörs!


P

Mat
Av Spindel Pappan - 18 juli 2007 09:40

... så gick det som det skulle, det förstod man ju, boken läckte ut på nätet och lilltjejen är i kvalet om hon skall ta hem den och läsa den, eller om hon skall vänta tills den släpps i slutet av veckan...


tänk att det skall vara så svårt att hålla något hmeligt för internet...


P

Av Spindel Pappan - 18 juli 2007 09:39

Hej


nu sitter jag här dösvettig efter att ha sprungit och väntade på att duschen skall bli ledig.


imorse blev jag bokstavligt talat uppdragen av tjejen som tyckte att nu får du gå ut och springa annars kan du ju stanna och vara som en stor köttbulle i hela ditt liv...


trevlig morgon eller hur?


P

Av Spindel Pappan - 17 juli 2007 23:44

... men skall upp och fika lite nu och sen sova...


Ha en bra natt


P

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards