Alla inlägg under maj 2007

Av Spindel Pappan - 31 maj 2007 11:37

Hej


Det något skumma läget hemma fortsätter.


Tjejen bakar hemma, och säger sig ha ont i magen för att hon är hungrig men hon vägrar äta förrän hon är klar med bakningen, i mina ögon är det som att be om att må dåligt...jag vet inte, men det känns som om hon gör det för att påverka mig åt nått håll...nu är det något sånt där kvinnligt igen som jag inte hänger med på...


P

Av Spindel Pappan - 31 maj 2007 09:50

Hej


Ibland förstår jag mig inte på mitt förhållande. Igår hade jag varit och hjälpt till bandet att flytta saker ifrån en replokal till en annan. Då var också allt lugnt hemma. Fick ett trevligt litet sms där det stod om att allt var så bra och att jag var saknad. Flytten tog inte så lång tid och sedan när jag kom hem så var allt också lugnt. Vi pratade lite och sedan låg hon lite på min arm och vi höll nästan på att somna. En bra kväll om ni frågar mig. Men då slår hon plötsligt över och blir tvärarg, inte för någonting jag hade sagt nej, för att hon kom på att hon hade velat ha sex när jag kom hem. och jag borde ha förstått det och förfört henne och nu var allt hemskt och mitt fel....

jag säger bara, graviditetshormoner...


Nåja, annars är väl allt rätt ok. Det var lite stelt i morse också, men jag försökte vara snäll och så på morgonen... tror det blev lite bättre när jag väl gick med lillpojken till dagis...vi får väl se sen när hon ringer här framåt förmiddagen


Annars idag skall jag fortsätta med överlämningen för att jag skall gå på pappaledighet. Det känns rätt skönt att faktiskt ha ett fast datum då tjejen blir igångsatt, och inte behöva vänta och vara oviss hela tiden


Det sker nästa tisdag :-)


Nej, nu måste jag jobba lite igen


Ta hand om er där ute i regnet


P

Av Spindel Pappan - 30 maj 2007 12:03

TACK TILL ER ALLA


Stor jättekram till er alla

'/P

Av Spindel Pappan - 30 maj 2007 12:02

Hej


på jobbet sitter jag just nu i en gammal produktionslokal längst in i en lång gång i ett svart rum, 30 meter från någon annan, nu har folk kommit på att det vore trevligt att jag skulle få lite folk runtomkring mig. Kul, tycker jag!


P

Av Spindel Pappan - 30 maj 2007 11:56

Hallå!


Jo nu är det nyu dag och nya tag och allt går som vanligt lite för fort men jag gillar det. Jag måste säga att just nu är jag inne i ett stim där det går ganska bra. Många klagar och ser alltid det mörka i livet. Men man kan ju inte alltid göra det. Ja, jag vet att jag också är sådan ibland men just nu har jag fått en sån där kick där man orkar det mesta. Jag är glad och frisk och snart kommer lilla småtting och det enda jobbiga är just nu att vi inte kan komma överens om något namn. Det finns tydligen vissa regler man har när man skall döpa ett barn. Själv säger jag att jag bara vill titta på barnet först så ser man ju vad småtting skall heta.Men sedan måste man tydligen väga in släktnamn och sådant i det hela också. Själv tycker jag väl att det kan vara en fin tanke men det är ju lite elakt att dömma barnet till något hemskt öde genom att ge det ett namn som var enormt hippt på 980talet...


nåja livet blir nog bra till slut.


Allt gott!


P

Av Spindel Pappan - 29 maj 2007 23:55

...Färdig med dagens sysslor, färdig för att sova och komma igen, starkare och bättre än någonsin imorgon


Kramar och sånt!


Godnatt önskar

P

Av Spindel Pappan - 29 maj 2007 23:03

... ja nu måste jag upp och fixa lite i köket innan imorgon. Såg att jag snart har haft 200 besökare.... Jag blir så glad, ni är underbara. Att veta att ni finns där gör varje dag lite roligare och att jag orkar lite mer...tack än en gång


Kramar och sånt


P

Av Spindel Pappan - 29 maj 2007 22:39

Räkningsrapport för månaden...


20 612 :-


Avgift till bostadsrättsförening

5450 :-

Mobiltelefoni, tjejens två mobiler

843 :-

Dagis och fritids

712 :-

Lån

3019 :-

Internet och digitalTV

893 :-

El och vatten

2814 :-

CSN

2500 :-

A-kassa, fackförbund

619 :-

Div försäkringar

919 :-

Div aktivitetsräkningar (barnen och tjejen)

2843 :-


-------

Nåja, det är tur att man har två jobb...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards