Direktlänk till inlägg 31 maj 2007

En underlig kväll...

Av Spindel Pappan - 31 maj 2007 09:50

Hej


Ibland förstår jag mig inte på mitt förhållande. Igår hade jag varit och hjälpt till bandet att flytta saker ifrån en replokal till en annan. Då var också allt lugnt hemma. Fick ett trevligt litet sms där det stod om att allt var så bra och att jag var saknad. Flytten tog inte så lång tid och sedan när jag kom hem så var allt också lugnt. Vi pratade lite och sedan låg hon lite på min arm och vi höll nästan på att somna. En bra kväll om ni frågar mig. Men då slår hon plötsligt över och blir tvärarg, inte för någonting jag hade sagt nej, för att hon kom på att hon hade velat ha sex när jag kom hem. och jag borde ha förstått det och förfört henne och nu var allt hemskt och mitt fel....

jag säger bara, graviditetshormoner...


Nåja, annars är väl allt rätt ok. Det var lite stelt i morse också, men jag försökte vara snäll och så på morgonen... tror det blev lite bättre när jag väl gick med lillpojken till dagis...vi får väl se sen när hon ringer här framåt förmiddagen


Annars idag skall jag fortsätta med överlämningen för att jag skall gå på pappaledighet. Det känns rätt skönt att faktiskt ha ett fast datum då tjejen blir igångsatt, och inte behöva vänta och vara oviss hela tiden


Det sker nästa tisdag :-)


Nej, nu måste jag jobba lite igen


Ta hand om er där ute i regnet


P

 
 
eylabeyla

eylabeyla

31 maj 2007 10:13

jadu killen..nu har jag iofs inga erfarenheter av egen graviditiet men jag har förstått av vänner att det inte alltid är det lättaste, vilket du nog antagligen redan vet förstås... Sen är det väl lite allmänt känt att vi tjejer tycker ofta att vi visar hur vi tänker o vill och tror att killen borde fatta det, men...oftast så har viinte visat det tydligt nog o så blir det missförstånd och sårade känslor.. :S
Hoppas det blir en bättre dag idag...
Take care.. :)

http://eylabeyla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Spindel Pappan - 5 oktober 2007 09:25

Usch, vad jobbigt allt skall vara då...   Tjejen är i djup höstdepression, barna har problem på skola och med humöret, lillkillen går inte riktigt upp i vikt som han skall. folk är småsura på jobbet...vad i hela fridens namn är det som händer runt om...

Av Spindel Pappan - 29 september 2007 09:36

och fest, och allt annat som hör till, återkommer med utförlig rapport!   kram P ...

Av Spindel Pappan - 26 september 2007 09:02

Idag så har jag småtting på jobbet, just nu sover han i sin vagn men han vaknar nog och då blir det väl lite mer livat här....jag hoppas att han gör det så jag får gå runt lite och skryta med vilken fin liten kille jag har... :-) fast om han nu välje...

Av Spindel Pappan - 24 september 2007 23:03

Jag har inte hittat något barn som inte gillar en äkta smaskig krabbelur   2 ägg 1½ dl strösocker 4½ dl vetemjöl 1½ dl mjölk 2 tsk bakpulver 1 tsk vaniljsocker   Vispa ihop ägg och socker och rör sedan ner övriga ingredienser. Värm en stekpanna och s...

Av Spindel Pappan - 24 september 2007 22:59

Hej   Ja så har man varit iväg på en kortare konferens och då också fått en massa tid att fundera lite grann...   Intressant att jag fick en kommentar att jag skulle vara en manlig motsvarighet till Lysistrate... Sexstrejk är det nog faktiskt inte fr...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards