Alla inlägg den 29 maj 2007

Av Spindel Pappan - 29 maj 2007 23:55

...Färdig med dagens sysslor, färdig för att sova och komma igen, starkare och bättre än någonsin imorgon


Kramar och sånt!


Godnatt önskar

P

Av Spindel Pappan - 29 maj 2007 23:03

... ja nu måste jag upp och fixa lite i köket innan imorgon. Såg att jag snart har haft 200 besökare.... Jag blir så glad, ni är underbara. Att veta att ni finns där gör varje dag lite roligare och att jag orkar lite mer...tack än en gång


Kramar och sånt


P

Av Spindel Pappan - 29 maj 2007 22:39

Räkningsrapport för månaden...


20 612 :-


Avgift till bostadsrättsförening

5450 :-

Mobiltelefoni, tjejens två mobiler

843 :-

Dagis och fritids

712 :-

Lån

3019 :-

Internet och digitalTV

893 :-

El och vatten

2814 :-

CSN

2500 :-

A-kassa, fackförbund

619 :-

Div försäkringar

919 :-

Div aktivitetsräkningar (barnen och tjejen)

2843 :-


-------

Nåja, det är tur att man har två jobb...

Av Spindel Pappan - 29 maj 2007 21:30

Hej


Under kvällen var tjejens lillsyrra här. För att få hjälp med lite skolarbete. Så jag hjälpte till med lite engelska. Det var rätt roligt, eftersom det mest blev snack om annat faktiskt. Det visade sig att deras tredje syster och fjärde syster (ja de är fyra systrar, och nu har de andra mig som plastbror) skulle byta husdjur! (?) katter, med varandra...

Det tycker jag verkar konstigt, men men...


 Nåja, själv så sitter jag mest här vid datorn och jobbar och förundras över hur man kan vara arg när man sover...Det är ett intressant ämne.. Vad tror ni om det. Att om man somnar arg, drömmer man argt då eller kommer man att bearbeta känslorna och vakna glad. Tjejen har somo regel att man inte får somna arg nämligen, då håller hon en hellre vaken och tjafsar halva natten....


Kramar på er, alla som lyssnar där ute i nätmörkret...Ni är inte ensamma...


P

Av Spindel Pappan - 29 maj 2007 16:16

Hej


Ja tiden innan småtting...

det har alla kommit på att det är nu, dvs alla skall ha allt av mig samtidigt, jag vet inte alls hur jag skall hinna med allt, man känner att man måste jobba dygnet runt för att få igenom allt man vill och inte vill göra, men det skall göras och sen får man se glad ut ändå. Jag har suttit i ett dussintal möten idag och förklarat hur alla skall göra när jag inte är här, är jag verkligen så "obortbytbar" jag vill ju vara för mig själv med min familj med småtting när han kommer och så vill jag inte behöva tänka på jobbet men nu blir det lite så att man måste göra det när de visar att ingenting knappt har gått in av det man har försökt lära dem


Nåja, vi hörs lite sneare då jag berättar mer om min dag


Ta hand om er


P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards