Alla inlägg den 19 maj 2007

Av Spindel Pappan - 19 maj 2007 12:03

Hej


Nu vet jag, det blir en svart dag... för trots behandlingar, spa, och allt annat så visar det sig att eftersom tjejens resa hem blir 20 minuter sen så är allt förstört och allt är givetvis mitt fel. Hon ringer skriker att jag inte förstår henne och att jag förstör allting... och slänger på luren...


Tacken för allting...*stor suck* nu tappar man farten...


/P :-(
Av Spindel Pappan - 19 maj 2007 10:21

Hej


Nu har man varit igång sen strax efter 7.  Fick inte sova längre för lillkillen, då skulle han ha tekakor och gröt och allt som nu den lilla killen käkar till frukost. Han är en riktig frukostälskare....


själv var jag rätt trött i morse. Låg och läste en stund efter frukost, så får man nog inte göra när man har en massa sysslor. Så nu skriver jag bara kort här innan jag skall fortsätta städa huset och förbereda allt innan tjejen kommer hem från spaet... hoppas hon och systern har haft roligt.


Ja... vad händer idag förutom det halvt påtvingade besöket hos min arbetskollega? Ja, det vet man aldrig i den här famlijen, det är det som är både problemet och tjusningen med det. Jag menar, tjejen har en tendens att se allting svart eller vitt, och är det en "svart" dag ja då blir allt som man har planerat inställt och om man vågar andas något annat så får man skit för det. Men om det är en Vit dag så kan precis vad som helst hända... och då menar jag verkligen vad som helst...


Nåja, skall se om jag hittar den där förbannade videokameran... Jag har lagt bort kameran någonstans... jag fattar inte att jag kan vara så slarvig, jag brukar liksom inte vara det men jag har städat alla sovrum och kontoret och köket och hallarna men den är bara borta...undrar om jag i något dumt ögonblick har varit så himla korkad så jag har lagt den i en plastpåse som jag sedan fyllt med skräp och burit ut?  Jo tankspridd är jag men är jag verkligen så tankspridd?


Nåja mina vänner. Jag skriver mer under dagen, nu skall jag försöka jobba undan lite här hemma...


Ingen som förresten vill  ha en 38 tums tv... som "nästan" funkar...hehe. slängdags! har redan köpt ny!


Må lördagen ge er alla vad ni vill ha


Kramar

P

Av Spindel Pappan - 19 maj 2007 03:29

Hej


Har suttit uppe och jobbat tills nu. Så nu är jag väldigt trött... med tanke på att lillkillen säkert kommer upphoppandes kl 08 imorgon så borde jag försöka få några timmars sömn...Sedan kommer tjejen hem och så skall vi åka till en arbetskamrat till mig. Då kan man tro att det skall vara en trevlig middagsbjudning, men det är en baktanke, jag får inte komma dit om jag inte fixar hennes dator...hmmm...det skall alltså vara så som jag får umgås utanför familjen...


Tror bara jag är mest negativ nu när jag är så trött så nu går jag och lägger mig


Sköt om er, var ni än är inatt


/P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards