Alla inlägg den 26 maj 2007

Av Spindel Pappan - 26 maj 2007 20:26

Hej


Ja, nu har vi ätit, vi har varit i stan och köpt videokamera och vi har inte hunnit med så mycket mer.


Att köpa videokamera är en djungel. Vi passade på att gå i fyra olika elektronikbutiker,

Expert: som det till slut blev hade lägst priser och nog den sämsta servicen. De erbjöd en typ av avbetalningi butiken och en typ av avbetalning på nätet.

 OnOff: Bra service, men dyrt

SIBA: Helt och hållet värdelöst, de visste knappt vad de snackade om och när vi påpekade saker som stod på deras egna beskrivningar om kamerna så sa det oj, oh, det måste jag ha missat, flera gånger...som t ex om en kamera hade DV band eller DVD skivor.... Helt och hållet ej att rekommendera

Elgiganten: Hade ett helt annat sortiment än de andra butikerna, dock var de också riktigt dyra, men istället hade de en hel del extrasaker som man fick med när man handlade där. Kan vara bra för den som gillar den typen av affärer.


Nåja, annars skall jag väl försöka jobba ite nu när barnen äter sitt lördagsgodis och tjejen ligger uppe i sängen och äter sitt lördagsgodis och försöker läsa sin svenskaläxa.


Kram på er allihop


P

Av Spindel Pappan - 26 maj 2007 10:17

Hej


Imorgon är det mors dag... Jag tänkte göra något speciellt för tjejen. Vad skulle ni vilja göra om ni fick önska er vad som helst på mors dag!


P

Av Spindel Pappan - 26 maj 2007 10:02

Hej


Nu skall jag och familjen snart ut och köpa en ny videokamera och lite saker till småtting. Det skall bli roligt, det är fint väder och allt skall nog vara skönt och lugnt, bara det inte kommer någon sån där humörssvängning... Nåja, det får vi hantera då.


Sen är det ju pingst idag. det hade helt gått förbi mig. Pingst är nog inte så särskilt speciellt för mig antar jag. Känner ingen som har gift sig på pingst faktiskt...Men nåja, alla ni som har fina minnen till pingst. Jag sänder mina tankar till Er.


Vi hörs mer senare!


kramar


P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards