Alla inlägg under oktober 2007

Av Spindel Pappan - 5 oktober 2007 09:25

Usch, vad jobbigt allt skall vara då...


Tjejen är i djup höstdepression, barna har problem på skola och med humöret, lillkillen går inte riktigt upp i vikt som han skall. folk är småsura på jobbet...vad i hela fridens namn är det som händer runt omkring mig...


Jag tror inte jag kommer att orka skriva mer, jag är väldigt glad för er som har läst och kommenterat mina inlägg. Förhoppningsvis kanske jag startar upp igen senare. Men om det är nu så finns det ingen energi i mig. Jag vet faktiskt inte om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är så att livet börja komma ikapp...


Tack som sagt för den här tiden, och speciellt tack till er som brukar skriva här ta hand om er i era liv och lev livet för fan, innan livet lever fan med dig...


Om det mot förmodan skulle vara någon som vill ha någon form av kontakt med mig, så skicka ett mail till flightmare@yahoo.com


Signing off!


/P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards