Alla inlägg den 9 september 2007

Av Spindel Pappan - 9 september 2007 23:58

...Önskar er alla en god natt sömn!


Kram

P

Av Spindel Pappan - 9 september 2007 21:05

Hej


Sitter här och funderar lite...tjejen sitter uppe och sjunger för lillkillen och småtting ligger och sover... lilltjejen har somnat för längesedan...


Hoppas att nästa vecka blir bra. imorgon skall jag på efterkontorll på sjukhuset och sedan skall jag väl vila upp mig och börja jobba är det tänkt på tisdag...dvs då skall jag alltså börja båda mina jobb igen. Lektionerna går igång och det skall väl bli rätt kul men kanske blir lite jobbigt också, ast jag hoppas mest att jag hittar en massa ny energi som jag kan njuta av...


Jag hoppas att ni har haft en bra dag...själv var jag på den där visningen av det liknanade radhuset som skall säljas...de hade inte gjort något speciellt så det skall nog ordna sig här också...skall fixa lite här hemma när man får tid, men tiden springer alltid ifrån en...tror nog att ni förstår vad jag säger när jag skriver så...


ja annars? vet inte om jag har så mycket mer att berätta. Livet går vidare, och jag springer och springer för att hinna med!


Kramar på er

P

Av Spindel Pappan - 9 september 2007 17:58

...förbannelse!!!!


Fast det är ju tur att vi har damerna! Go go go!


P

Av Spindel Pappan - 9 september 2007 17:49

..jaha, nu är det illamående igen för tjejen...att hon aldrig får ordning på sin mage...stackare...nåja, skall laga lite mat nu...hoppas att jag kan göra något som får henne att må lite bättre, ibland kan man väl hoppas att det mer beror på att hon blir trött av amning och sådant men man vet ju aldrig


Ses


P

Av Spindel Pappan - 9 september 2007 10:58

God morgon,


nu har man varit uppe en stund, fixat frukost, varit och handlat, funderat på om man kan och skall använda en elgräsklippare när det spöregnar och sådant...men men! Vi får se vad dagen har att erbjuda i överraskningar idag!


Har fått en ny spelning bokad den 13 oktober här uppe i det lokala centrumet... det skall bli riktigt kul faktiskt...


annars så skall det väl städas lite idag och kolla finnkampen...samt göra något lite småsjukt! Nämligen är det så att en granne skall sälja sitt radhus, och jag är ju lite intresserad av att göra det samma för att köpa en villa...Och då skall jag gå på deras visning för att se hur mycket extrasaker de har gjort med sitt hus



kram på er och hoppas ni får en dag full av alla fall inre solsken


P

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards