Direktlänk till inlägg 9 september 2007

Kvällstankar...

Av Spindel Pappan - 9 september 2007 21:05

Hej


Sitter här och funderar lite...tjejen sitter uppe och sjunger för lillkillen och småtting ligger och sover... lilltjejen har somnat för längesedan...


Hoppas att nästa vecka blir bra. imorgon skall jag på efterkontorll på sjukhuset och sedan skall jag väl vila upp mig och börja jobba är det tänkt på tisdag...dvs då skall jag alltså börja båda mina jobb igen. Lektionerna går igång och det skall väl bli rätt kul men kanske blir lite jobbigt också, ast jag hoppas mest att jag hittar en massa ny energi som jag kan njuta av...


Jag hoppas att ni har haft en bra dag...själv var jag på den där visningen av det liknanade radhuset som skall säljas...de hade inte gjort något speciellt så det skall nog ordna sig här också...skall fixa lite här hemma när man får tid, men tiden springer alltid ifrån en...tror nog att ni förstår vad jag säger när jag skriver så...


ja annars? vet inte om jag har så mycket mer att berätta. Livet går vidare, och jag springer och springer för att hinna med!


Kramar på er

P

 
 
BeaTris

BeaTris

9 september 2007 21:55

Ja ngn som är väldigt glupsk äter upp tiden.....den bara försvinner :)

Kram från en trött E

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Spindel Pappan - 5 oktober 2007 09:25

Usch, vad jobbigt allt skall vara då...   Tjejen är i djup höstdepression, barna har problem på skola och med humöret, lillkillen går inte riktigt upp i vikt som han skall. folk är småsura på jobbet...vad i hela fridens namn är det som händer runt om...

Av Spindel Pappan - 29 september 2007 09:36

och fest, och allt annat som hör till, återkommer med utförlig rapport!   kram P ...

Av Spindel Pappan - 26 september 2007 09:02

Idag så har jag småtting på jobbet, just nu sover han i sin vagn men han vaknar nog och då blir det väl lite mer livat här....jag hoppas att han gör det så jag får gå runt lite och skryta med vilken fin liten kille jag har... :-) fast om han nu välje...

Av Spindel Pappan - 24 september 2007 23:03

Jag har inte hittat något barn som inte gillar en äkta smaskig krabbelur   2 ägg 1½ dl strösocker 4½ dl vetemjöl 1½ dl mjölk 2 tsk bakpulver 1 tsk vaniljsocker   Vispa ihop ägg och socker och rör sedan ner övriga ingredienser. Värm en stekpanna och s...

Av Spindel Pappan - 24 september 2007 22:59

Hej   Ja så har man varit iväg på en kortare konferens och då också fått en massa tid att fundera lite grann...   Intressant att jag fick en kommentar att jag skulle vara en manlig motsvarighet till Lysistrate... Sexstrejk är det nog faktiskt inte fr...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards