Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Spindel Pappan - 2 juni 2007 23:55

...God kväll på er.


Jag tänkte bara säga att inatt är det städnatt, tjejen är på sin systers födelsedagsfest och jag har fått order att städa upp i badrummet. vilken partykväll va?


Nåja tycker det rätt lugnt att göra så, jag var faktiskt inte sugen på att festa ikväll ändå. Hoppas att ni alla har en bra kväll och skrattar mycket. Då lever ni längre, jag lovar...


Ta hand om er


P

Av Spindel Pappan - 2 juni 2007 22:21

Hörde på radion att en dansk sprungit in på fotbollsplanen och närpå slagit ner domaren mellan Sverige och Danmark i köpenhamn... Korkad nisse som fixade så Sverige vann....


P

Av Spindel Pappan - 2 juni 2007 22:20

Hej


Nej det var tydligen inte dags. Efter lång väntan på förlossningen, CTG kurva och allt annat konstaterades att det var falsklarm och vi får vänta tills på tisdag då tjejen blir igångsatt...


Kramar


P

Av Spindel Pappan - 2 juni 2007 16:11

Hej


Nu kanske det är dags.


Tjejen har en liten blödning och de tycker på förlossningen att vi skall åka in och se hur det ser ut. Det är ju bara två dagar kvar till den planerade igångsättningen så det finns väl möjlighet att de tycker att det kanske är lika bra att sätta igång det idag om det nu inte är så att det faktiskt är på gång på riktigt.


Sänd oss en tanke, jag berättar mer senare


Kramar

P

Av Spindel Pappan - 2 juni 2007 11:50

Hej


Idag till lunch så blir det grillat vegetariska spett. Vad tror ni om följande grillspett


Spett - grillade, blanda som ni vill

Äpple, champinjoner, lök (röd och gul) aubergine, banan, Ananas och morot (vissa måste grillas på aluminiumfolie)


Serveras med Bulgur och lite god gräddfilstzatzikisås


P

Mat
Av Spindel Pappan - 2 juni 2007 11:07

Hej


jag kommer ju vara 10 (arbets)dagar pappaledig från den 5 juni. Mellan den 16-18 juni kommer en gammal kompis till mig till stockholm som jag gärna vill träffa, men tjejen tycker inte sånt är viktgit, hur lägger man fram en sån sak på bästa sätt för att få ett bra resultat?


undrar...

P

Av Spindel Pappan - 2 juni 2007 10:39

... och jag ville bara önska er alla en dag full av nya upplevelser. Själv skall jag nu göra färdigt barnkammarn. Blåställ och allt! Nu skall här fixas, barnen är utkörda på lek, tjejen ligger i sängen och läser och nu skall jag få greja! Skönt att få arbeta!


Kramar

P

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards