Direktlänk till inlägg 10 september 2007

Sjukbesök, panikångest och Pizza

Av Spindel Pappan - 10 september 2007 21:24

Hej


Ja idag var jag ju på sjukhuset. Det var faktiskt snabbt avklarat. De konstaterade att de hade fått bukt med det värsta (vad det nu innebär?) men jag ksulle inte dit förrän om en månad på efterkontroll så då får vi väl se då...


efter att jag hade varit där gick jag tillbaka till jobbet som ligger väldigt nära sjukhuset. Det var rätt skönt att komma dit igen, det kändes som de verkligen hade saknat mig...eller så har de bara saknat att jag jobbar så mycket det återstår att se...stället är alla fall rena rama intrigsåpan så vi får väl se vilken roll de har bestämt att jag skall spela när jag kommer tillbaka imorgon...


Efter detta och en promenad på 20 minuter i regnet åkte jag hem, bara för att finna att tjejen var jäätesur på mig för hon var hungrig!... ibland undrar jag vad det är med er kvinnor... det fanns två olika pytsar i kylskået med färsk lagad mat ifrån igår, sedan fanns det findusrätter i frysen, men detta ville hon inte stilla sin hunger med. Utan nu låg hon och hade panikångest tills jag gick och köpte pizza...


vilken dag


P

 
 
BeaTris

BeaTris

11 september 2007 09:15

Dra nu inte alla kvinnor över en kam ;) Är jag hungrig fixar jag mitt eget....skulle jag vänta på att en man skulle komma, ja då finge jag vänta i evighet :)

/E

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Spindel Pappan - 5 oktober 2007 09:25

Usch, vad jobbigt allt skall vara då...   Tjejen är i djup höstdepression, barna har problem på skola och med humöret, lillkillen går inte riktigt upp i vikt som han skall. folk är småsura på jobbet...vad i hela fridens namn är det som händer runt om...

Av Spindel Pappan - 29 september 2007 09:36

och fest, och allt annat som hör till, återkommer med utförlig rapport!   kram P ...

Av Spindel Pappan - 26 september 2007 09:02

Idag så har jag småtting på jobbet, just nu sover han i sin vagn men han vaknar nog och då blir det väl lite mer livat här....jag hoppas att han gör det så jag får gå runt lite och skryta med vilken fin liten kille jag har... :-) fast om han nu välje...

Av Spindel Pappan - 24 september 2007 23:03

Jag har inte hittat något barn som inte gillar en äkta smaskig krabbelur   2 ägg 1½ dl strösocker 4½ dl vetemjöl 1½ dl mjölk 2 tsk bakpulver 1 tsk vaniljsocker   Vispa ihop ägg och socker och rör sedan ner övriga ingredienser. Värm en stekpanna och s...

Av Spindel Pappan - 24 september 2007 22:59

Hej   Ja så har man varit iväg på en kortare konferens och då också fått en massa tid att fundera lite grann...   Intressant att jag fick en kommentar att jag skulle vara en manlig motsvarighet till Lysistrate... Sexstrejk är det nog faktiskt inte fr...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja lära dig att spela gitarr?
 Ja
 Nej
 Kan redan
 Kanske, men vågar inte
 Gitarr? Vad är det för något, en bil?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards